Meteen naar de content

Besteed minimaal €15 voor gratis verzending!

Bestel vandaag, betaal later met Klarna!

    FAQ

    Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

    1. Waar is mijn pakket?
    Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 7 - 14 werkdagen. Dit omdat we een bedrijf zijn dat geeft om de wereld en de natuur, dus we willen niet elke dag slechts enkele bestellingen versturen. We verzamelen pakketten in bulk en zodra we onze minimum drempel bereiken, versturen we ze allemaal in één keer. We hopen dat jullie dit begrijpen en ons willen helpen met een betere en gezondere wereld.

    2. Er zijn 20 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
    Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace al gecontroleerd? Soms komt het voor dat pakketten bij de douane blijven steken. Wacht alsjeblieft nog 7 dagen extra. Het spijt ons voor het ongemak, maar we zien dat in 95% van deze gevallen het pakket alsnog geleverd wordt. Heb je 14 werkdagen gewacht en 7 dagen extra? Neem dan contact met ons op, dan vinden we samen een oplossing.

    3. Waar kan ik mijn track & trace code vinden?
    Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je automatisch een Track & Trace code. Het duurt ongeveer 3 - 5 verwerkingsdagen voordat je een Track & Trace ontvangt. Controleer ook je spam, soms komen onze e-mails daar terecht. Houdt er rekening mee dat het enkele werkdagen kan duren voordat je Track & Trace actief wordt.

    4. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
    Je kunt je bestelling volgen met je Track & Trace nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Vul de Track & Trace in op onze Track & Trace pagina om de status van je levering te zien. Je kunt dit doen op deze pagina.

    5. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
    Neem contact met ons op met uitleg + foto/video's over het probleem, wij helpen je zo snel als we kunnen.

    6. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?
    Heb je een vraag of suggestie? Geweldig! Heb je eerst onze veelgestelde vragen gekeken?

    De meeste vragen zijn hier al beantwoord en dat bespaart jou tijd om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met onze klantenservice opnemen: klantenservice@brixala.nl

    Beste prijs/kwaliteit verhouding

    Ons doel: het aanbieden van producten tegen een betaalbare prijs van de beste kwaliteit.

    Niet goed? Geld terug!

    Niet tevreden over jouw product? Neem gerust contact met ons op en we helpen je graag!

    Altijd gratis verzenden met Track & Trace

    Altijd gratis verzending met Track & Trace. Volg je pakketje en betaal nooit verzendkosten.